
Lépj be a jövő marketingjébe a kiterjesztett valósággal!
Augmented reality
Az augmented reality kifejezést érdemes megjegyeznünk. Érdemes azonban meg is érteni a technológiát, mert a jövőben egyre sűrűbben fogunk vele találkozni az oktatásban, szórakoztatásban, és természetesen a reklámozásban, marketingben, értékesítésben is. A technológiának köszönhetően lehetőségünk van a digitális megjelenéseket összekombinálni a valós térrel, virtuálisan kibővítve ezzel a valóságot. A lehetőségek tárháza végtelen, csak a kreativitás szabhat határt!
Versenyelőny a piacon
Azok a cégek, amelyek felismerik a lehetőséget és elsőként tesznek lépéseket a virtuális valóság felé, versenyelőnyre tehetnek szert. Érdemes tehát használni a technológiát a márkaépítésben vagy akár a reklámkampányok során.

Kiterjesztett valóság a marketingben
Az offline megjelenésekhez digitális tartalmakat tudunk rendelni, így a már megszokott megoldások helyett látványos, kreatív anyagok készülhetnek. Az AR-megoldások segítségével észszerű költségvetés mellett is jelentősen növelhető a kampány sikere és a brand awareness. Ahogy az online megoldásoknál megszoktuk, a kiterjesztett valóság-technológiát használva sem kell eltekintenünk a mérhetőségtől. Tudunk leadeket generálni és további interakcióra késztetni a usereket, érdeklődőket, leendő vásárlókat.

Mivel bővíthető ki a hagyományos tartalom?
- Élő webkontent: vásárlás, social media integráció, kuponok, lokáció alapú linkek stb.
- Videós tartalom
- 3D modellek, animáció
- Interakció, játékok
Jellemző felhasználási területek:
- Outdoor kommunikáció: citylight és billboard elhelyezések
- Print anyagok: katalógusok, leafletek, hirdetések
- Kiállításmegjelenések, rendezvények
- Trade marketing: POS anyagok
- Termékcsomagolás
LÉPJ BE EGY ÚJ VALÓSÁGBA, VEDD FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT MOST!
