
Jeep
Compassador-kampány
Jeep Compassador.
Újragondoltuk az Influencer együttműködéseket!
Hogyan lehet ma Magyarországon JEEP Compass márkát népszerűsíteni?
Azt a célt tűztük ki, hogy felkutatjuk és bemutatjuk azokat a sikertörténeteket, melyek példaként szolgálhatnak mindenki számára. Az a kérdés lebegett a szemünk előtt a kampány előkészítése során, hogy az influencer van a márkáért vagy a márka van az influencerért? A választ egyértelműen tudtuk. Az autó egy eszköz volt, ami hozzásegítette az egyébként is sikeres embereket további céljaik megvalósításához.
Első lépésként a kampány egy magas színvonalú sajtótájékoztató segítségével nyert publicitást.
Az eseményen lelepleződött a 9 influencer és ünnepélyes keretek között átvették autójukat.

A kampányhoz egy szavazás társult, amit egy microsite segítségével bonyolítottunk le. Az oldalon megtalálhatók a fenti kisfilmek is.

Saját gyártású posztok lepték el a social felületeket a kampányban résztvevők közreműködésével.
A nagykövetek 1-1 videóban mutatkoztak be, ezen felül különböző kalandos élethelyzetről forgattunk
filmeket, melyeket a Jeep Magyarország Facebook és Insagram felületein publikáltunk.
Facebook PPC kampány támogatta az előzőeket, melyet kísértek komment alapú nyereményjátékok is.
Sok megkeresést kaptunk ismert személyektől, hogy ők is szeretnének Compassador-ok lenni.
Több Jeep Compass-t is értékesítettek az influencerek kapcsolati hálóján keresztül.